چگونه کتاب آیین نامه رانندگی را بخوانیم ؟

روش خواندن کتاب آیین نامه

آیین نامه رانندگی را در کمترین زمان بصورت تصویری یاد بگیرید.

بدون نیاز به خواندن کتاب آیین نامه

.

برای تهیه آموزش تصویری کتاب آیین نامه روی دکمه زیر کلیک کنید.

اینجا کلیک کنید

کتاب آیین نامه را چگونه بخوانیم ؟ در این مطلب نمی خواهیم به روش خواندن کتاب آیین نامه بپردازیم بلکه می خواهیم بهترین روش یادگیری کتاب آیین نامه و قبولی تضمینی در آیین نامه را معرفی کنیم.

اگر می خواهید براحتی کتاب آیین نامه را یاد بگیرید و همچنین براحتی در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شوید بهتر است کتاب آیین نامه را مطالعه نکنید و از روش دیگری برای یادگیری استفاده کنید.

بله درست متوجه شدید. در حال حاضر برای یادگیری کتاب آیین نامه رانندگی و قبولی ۱۰۰ درصد در آزمون آیین نامه رانندگی دیگر نیازی به خواندن کتاب ۲۲۰ صفحه ای آیین نامه ندارید. بهترین روش قبولی در آیین نامه رانندگی دیدن فیلم آموزش آیین نامه است.

در آخر این مقاله بهترین و ساده ترین روش برای یادگیری کتاب آیین نامه و قبولی ۱۰۰ درصد در آزمون آیین نامه را به شما معرفی می کنیم. در ادامه با ما همراه باشد.

چرا فقط خواندن کتاب آیین نامه کافی نیست؟

طبق آمار از هر ۱۰۰ نفری که برای شرکت در آزمون آیین نامه، فقط کتاب آیین نامه را مطالعه می کنند فقط حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر در آزمون قبول می شوند. یعنی بیش از ۷۰ نفر در آزمون آیین نامه مردود می شوند. حتی تعداد زیادی از افراد بارها در آزمون آیین نامه رانندگی شرکت می کنند اما مجددا مردود می شوند.

آیا مشکل از کتاب آیین نامه است؟

یا اینکه افراد مطالب کتاب آیین نامه را یاد نمی گیرند؟

طبق بررسی هایی که تیم مهد علم در حوزه یادگیری کتاب آیین نامه انجام داده است، در واقع ۳ دلیل مهم وجود دارد که باعث می شود خیلی از افراد در آزمون آیین نامه مردود شوند. در ادامه به معرفی این سه دلیل می پردازیم. اگر به دنبال نحوه قبولی در ایین نامه رانندگی هستید با ما همراه باشید.

۳ دلیل مهم مردودی در آزمون آیین نامه

۱٫ اولین دلیل مردودی این است که حجم کتاب آیین نامه راهنمایی رانندگی حدود ۲۲۰ صفحه است و بسیاری از مطالب کتاب برای خیلی از افراد گنگ و پیچیده است. در واقع بعضی از افراد بسیاری از مطالب کتاب را بخوبی متوجه نمی شوند. همین موضوع باعث می شود که نتوانند مطالب کتاب آیین نامه را بخوبی یاد بگیرند و در نهایت در آزمون آیین نامه مردود می شوند.

۲٫ دلیل دوم مردودی در آزمون آیین نامه این است که بسیاری از مطالب, علائم و تابلوهای راهنمایی رانندگی کتاب آیین نامه از لحاظ ظاهری شبیه به یکدیگر هستند. همین موضوع یادگیری را برای خیلی ها سخت و دشوار می کند. همچنین باعث می شود افراد در آزمون آیین نامه هنگام پاسخ به سوالات دچار تردید شوند. این موضوع هم در نهایت باعث می شود که خیلی ها در آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی مردود شوند.

۳٫ سومین دلیل که مهمترین دلیل مردودی اکثر افراد در آزمون آیین نامه است این است که افراد در جلسه آزمون خیلی از مطالب را فراموش می کنند. یعنی با اینکه بارها کتاب آیین نامه را بطور کامل مطالعه کرده اند و کل کتاب را یاد گرفته اند اما متاسفانه در جلسه ی آزمون بسیاری از مطالب را فراموش می کنند. همین موضوع باعث می شود که به سوالات آزمون آیین نامه پاسخ اشتباه بدهند.

به نظر شما دلیل فراموشی مطالب در جلسه آزمون آیین نامه چیست؟

مهمترین دلیل فراموشی این است که مطالبی که شما خوانده اید در حافظه ی کوتاه مدت شما ثبت می شود. همین موضوع باعث می شود که خیلی زود بسیاری از مطالب کتاب آیین نامه را فراموش کنید.

یعنی اگر چندین بار هم کل کتاب آیین نامه را بخوانید باز امکان دارد بسیاری از مطالب را چند روز بعد فراموش کنید. در ادامه می خواهیم بهترین روش یادگیری کتاب آیین نامه راهنمایی رانندگی را به شما معرفی کنیم.

بهترین روش یادگیری کتاب آیین نامه

در واقع بهترین، سریعترین و لذت بخش ترین روش یادگیری کتاب آیین نامه راهنمایی رانندگی، یادگیری از طریق آموزش ویدیویی آیین نامه می باشد. در حال حاضر بهترین و موثرترین روش یادگیری در دنیا، یادگیری ویدیویی می باشد.

زیرا در این روش شما هم مطالب کتاب آیین نامه را خیلی سریع و راحت یاد می گیرید و همچنین مطالبی که یاد گرفته اید در حافظه ی بلند مدت شما ثبت می شود و سالها در ذهن شما باقی می ماند.

اگر به دنبال قبولی آیین نامه رانندگی هستید و می خواهید کل کتاب آیین نامه را در سریع ترین زمان بدون خواندن یاد بگیرید ما به شما دوره  آموزش آیین نامه رانندگی به همراه نمونه سوالات آیین نامه را توصیه می کنیم. دیدن فیلم های این آموزش بهترین روش قبولی در آیین نامه رانندگی است. روش خواندن کتاب آیین نامه نی نی سایت. تا کنون تمام افرادی که آموزش ویدیویی آیین نامه را تهیه کرده اند براحتی توانسته اند کل مطالب کتاب آیین نامه را یاد بگیرند و همچنین براحتی در اولین آزمون آیین نامه قبول شده اند.

برای یادگیری آیین نامه بهتر است دیگر به دنبال روش خواندن کتاب آیین نامه نباشید . در این روش یادگیری ویدیویی شما دیگر نیازی به خواندن کتاب ۲۲۰ صفحه ای آیین نامه ندارید. بلکه فقط با دیدن فیلم آموزش آیین نامه براحتی در کمترین زمان کل کتاب را بصورت تصویری یاد می گیرید و براحتی در آزمون آیین نامه قبول می شوید.

قبولی آیین نامه رانندگی کار سخت و پیچیده ای نیست بلکه فقط کافیست با روشی درست و اصولی آیین نامه را یاد بگیرید.


 

3 دیدگاه برای “چگونه کتاب آیین نامه رانندگی را بخوانیم ؟

  1. لیلا صفایی گفته:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید یه مشکل برام پیش اومده من فقط یه فایلشو دانلود کردم و لینک فایل دوم رو ندارم برای دانلود ممنون میشم راهنماییم کنین فایل اول که اختصاص به تابلوها بود رو دیدم
    یعنی باید دوباره اقدام به خرید کنم 😭🤦‍♀️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبولی آیین نامه
آموزش تصویری آیین نامه

به همراه نمونه سوالات آیین نامه

بدون نیاز به خواندن کتاب آیین نامه
close-link
ورود | ثبت نام
برای ادامه لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد