قوانین و مقررات سایت مهد علم

صفحه قوانین و مقررات حاضر به‌ معنای یک توافق است که به‌موجب ماده ۱۰ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیله‌ای از سایت مهد علم استفاده می کنند تابع این توافق هستند.

کاربران گرامی مهد علم حتما مطالب زیر را با دقت مطالعه فرمایید

قوانین جمهوری اسلامی ایران : منظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و به‌صورت لازم‌الاجرا درآمده باشد. ازجمله قوانینی که سایت مهد علم تابع آن می‌باشد قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف‌کننده است.

سایت : در توافق حاضر هرکجا که از کلمه ( سایت ) استفاده شده است منظور سایت مهد علم می‌باشد.

توافق : منظور از توافق، صفحه قوانین و مقررات حاضر می‌باشد که به‌موجب ماده ۱۰ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و تنظیم‌کننده روابط بین مهد علم و کاربران است . 

محصولات آموزشی : منظور از محصولات آموزشی، تمام آموزش‌هایی است که در بخش «محصولات» یا بخش‌های دیگر سایت مهد علم موجود می باشد. چه این آموزش‌ها به‌ صورت فیزیکی باشد یا دانلودی . چه آموزش ها ضبط‌شده باشد چه دوره حضوری و دوره آنلاین .

موضوع فعالیت سایت مهد علم

مهد علم در زمینه تولید محصولات آموزشی فعالیت می کند و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

سایت مهد علم در حوزه های مختلفی محصولات آموزشی تولید و به کاربران ارائه میکند که بطور کلی شامل موارد زیر است :

۱ . آموزش نرم افزارهای کامپیوتری

۲ . آموزش برای کسب و کارهای مختلف

۳ . آموزش های رشد و توسعه فردی

۳ . آموزش دروس دانشگاهی و دروس مدارس

عضویت و حساب کاربری

۱ . ایجاد حساب کاربری و عضویت در سایت مهد علم رایگان می باشد . افراد برای ایجاد حساب کاربری و عضویت در ساید باید به بخش عضویت مراجعه کنند . ایجاد حساب کاربری در سایت و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت می‌شود به‌ معنی آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت مهد علم  می‌باشد.

۲ . افراد برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی خودشان استفاده کنند و سایت مهد علم هیچ‌گونه مسئولیتی در ازای تخلف از این ماده ندارد.

۳ . افراد باید در عضویت و ایجاد حساب کاربری خود دقت کافی نمایند تا اطلاعات و مشخصات واقعی خود را صحیح و کامل ثبت نمایند. سایت مهد علم مسئولیتی در قبال نادرست بودن اطلاعات کاربر ندارد.

۴ . درصورتی‌که معلوم شود فردی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت نموده است، مهد علم می‌تواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام نماید. در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.

مسئولیت های کاربر

۱ . کاربران سایت متعهد هستند تمام محصولات آموزشی را که خریداری می کنند به‌صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها در فضای آفلاین یا آنلاین، به‌صورت مستقیم یا باواسطه، خودداری کنند . در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات آموزشی، مهد علم حق پیگیری‌های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد و وکلای مهد علم نسبت به شکایت‌های قانونی اقدام خواهند نمود.

۲ .  کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت مهد علم هیچ گونه مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و عواقب بر عهده خود کاربر می باشد.

۳ . افراد نباید حساب کاربری خود را، به هر نیت و هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند. مهد علم فقط به فردی که مالک حساب کاربری می‌باشد خدمات می‌دهد. درصورتی ‌که بر اثر استفاده همزمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیت‌ها بر عهده کاربر است و مهد علم هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.  درصورتی‌که معلوم شود چند نفر به‌صورت هم‌زمان از یک حساب کاربری و محصولات آموزشی استفاده می‌نمایند مهد علم می‌تواند بنا به صلاحدید اقدامات لازم را انجام دهد.

مالکیت مادی و معنوی

۱ . تمام محصولات مهد علم فقط از طریق سایت مهد علم به نشانی mahdeelm.com به فروش می‌رسد. 

۲ . تمام محتوای سایت مهد علم مانند محتوای مقالات، محصولات آموزشی، تصاویر، لوگو، ویدیوها، صوت ها و … متعلق به سایت مهد علم می‌باشد و بدون موافقت و اجازه مهد علم، هیچ فرد یا گروهی اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد ذکرشده و امثال آن ندارد.

۳ . فقط فردی که بهای محصول را به سایت مهد علم پرداخت کرده است مجاز به استفاده از آن است و استفاده غیر مجاز از محصولات سایت مهد علم قانونا و شرعا ممنوع و حرام می باشد و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت . در صورتی که محصولات سایت مهد علم به صورت غیر مجاز دست شما رسیده می توانید به صفحه آن محصول در سایت مهد علم مراجعه کنید و آن محصول را از سایت خریداری کنید .

کامنت گذاری و گفت و گو 

۱ . کاربر می‌تواند در بخش‌های مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد نظر خود را ثبت کند. نظرات باید به فارسی نوشته شده باشد.

۲ . کاربر نباید در سایت ( هر قسمت از سایت ) اظهاراتی ( Comment ) را بگذارد که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد.

۳ . کاربران نباید در خصوص امور سیاسی و مذهبی در این سایت اظهار نظر کنند. در صورتی که هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج می شوند و اگر خریدی از سایت انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر ( عضو ) حق استفاده از این سایت را  از دست خواهد داد .

۴ . هر گونه توهین به فرد یا گروه و یا ادیان و مقدسات ممنوع می باشد . در صورتی که کاربر به هر شکلی در هر قسمت از سایت مطالب توهین آمیز بگذارد سایت مهد علم می توان آن کاربر را اخراج کند و حساب کاربری آن را حذف کند .